WORKSHOP I Automatiseeritud kommunikatsioon: kas, millal ja kuidas.
Töötoa viib läbi Bo Britt Peet, automatiseeris Bolti lifecycle marketing’i ehk elutsükli turunduse tiimis regulaarselt sõnumeid miljonitele kasutajatele. Ta on auditeerinud ja nõustanud mitmeid suuri ja väiksemaid tegijaid, näiteks MÁDARA, Messente, Eziil, Travelpayouts jpt. Kogenud esinejana, kes on koolitanud uusi tegijaid ka Eesti turunduskogukonna griti kaudu, oskab ta keerulise, tehnilise teema võtta väikesteks tükkideks ja vastata eelmise aasta kõige populaarsemale turundusküsimusele – kas peaks automatiseerima hakkama?
Ürituse ajakava/line-up
3 - tunnise töötoa jooksul õpid:
* Kuidas automatiseeritud kommunikatsioon saab toetada kontakti viimist esimese ostuni
* Milliste turundusautomatsioonidega
* Kuidas turunduse automatiseerimisega alustada
* Milliseid platvorme selleks kasutada
* E-kirjade, tõukesõnumite jms. parimad praktikad