Marketing Impulse 2024 // Convertal 15
Päev täis praktilisi nõuandeid, sisukaid arutelusid ning inspiratsiooni, kuidas turundaja & ettevõtjana kriisist hoolimata turuosa säilitada ja kasvatada.
🗓️ 8. veebruar 2024, kell 10-16.30
📌 Kammivabriku klubihoone, Tartu
Majanduslik olukord ei jäta puudutamata ühtki sektorit. Igas kriisis on aga kaotajate kõrval ka võitjad. Keskendume päeva jooksul küsimusele: kuidas turunduse efektiivsuse abil väljakutsuvas keskkonnas turuosa säilitada ja võita? Foorum on aasta alguse inspiratsiooniks nii turundajatele, müügispetsialistidele kui ka ettevõtjatele.
Päeva jooksul jagavad oma mõtteid ja kogemusi 15 praktikut nii agentuurist, väikeettevõttest aga ka korporatsiooni ja MTÜ perspektiivist.
Foorum toimub Convertali 15. juubeli raames.
Tapahtuman aikataulu/kokoonpano
10 - Kogunemine & hommikukohv
10.30 - "Trendid & strateegiad 2024: kuidas turunduseelarvet efektiivselt ja jätkusuutlikult juhtida?"
11 - "Bränd kui pikaajalise edu ja tugevate kliendisuhete alus"
Kohvipaus
12 - E-kaubanduse turunduse paneel: “Korduvostud ja kliendi lojaalsus”
12.30 - "Digireklaami tööstuse trendid Baltikumis & Euroopas (uuringu kokkuvõte)"
Lõunapaus
13.45 - "Online Reputation Management: veebikuvandi mõju müügikäibele"
14.15 - B2B turunduse paneel: “Nõudluse tekitamine vs nõudluse püüdmine”
Kohvipaus
15.15 - “Turundus maksutõusude taustal. Arutelu majutusasutuse ja autorendi ettevõtte najal”
16.00 - “SEO kui investeering jätkusuutlikusse kasvu: oluliseimad teadmised 2024. aastaks”