Making Sense I Riski Piiril
15. veebruaril kell 11.30-16.00 toimuv Making Sense: Riski Piiril konverents toob kokku piiratud reklaamitegevusega ettevõtted. Ärid, mis tegutsevad legaalsetes ja inimeste jaoks olulistes valdkondades, mis on ühiskonnas igapäevased ja iidsed nähtused ning suured maksumaksjad.
Poolepäevasel Making Sense: Riski Piiril konverentsil räägime, kuidas erinevad riskipiiril toimetavad ettevõtted end turundavad, kuidas endast olenematuid riske käsitlevad – ning mis kõige tähtsam –, kuidas ühiskonda harivad ja ennast pidevalt innoveerivad.
Laval on esinejad erinevatest Eesti ja Euroopa organisatsioonidest ja ettevõtetest, kes teevad ülevaate turunduse väljakutsetest nende koduriikides ning jagavad mõtteid, kas ja kuidas oleks mõistlik teatud valdkondade reklaami suhtuda ja reguleerida.
Tapahtuman aikataulu/kokoonpano
- 11.30-11.45 Saabumine, vestlus, kohv
- 11.45-12.15 Heidi Reinson, käitumisteadlane.
Teema: Elu riski piiril või piiritult riskides? Indiviidi ja ettevõtja vaade - 12.15-12.45 Piret Paulus, Inbanki kasvu ja äriarenduse juht; FinanceEstonia juhatuse liige
Teema: Kas tarbijaõiguseid austav ja turgu toetav finantsteenuste reklaam on tõesti võimatu missioon? - 12.45-13.15 Patrik Hildingsson, Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident
Teema: Tubakahjude vähendamine – mida on meil õppida Rootsilt? - 13.15-14.00 Lõuna
- 14.00-14.30 Catalina Garcia, AB InBev rahvusvahelise äri juht
Teema: Vastutuse ja jätkusuutlikkuse roll turunduses AB Inbevi näitel - 14.30-15.10 Shahriar Coupal, ASA (Suurbritannia reklaamistandardite sihtasutus) reklaamipoliitika ja -tavade juht
Teema: Eneseregulatsiooni raskuste ületamine - 15.10-15.40 Paneel: Joel Volkov (loovagentuuri Tank loovjuht ja TULI juhatuse liige), dr Margus Lõokene (Toompargi Vaimse Tervise Keskuse psühhiaater), Sven Papp (Ellex Raidla advokaadibüroo partner ja vandeadvokaat), Merike Koppel (Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtluskeskkonna valdkonnajuht). Arutelu modereerib Powerhouse kommunikatsioonibüroo juht Janek Mäggi.
Teema: “Kas käsud ja keelud aitavad inimeste tarbimis- või käitumisharjumusi muuta?”