Turundajate Liit (TULI)

TULI Making Sense konverents 2024

06.11 - 07.11.2024

In English below


Meie visioon on üheskoos tõsta valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest. 


Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele! 


Making Sense toimub PROTO avastustehases, mis asub ajaloolises sadamalinnakus Noblessneris. 


TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. 


Making Sense’i esimene päev lõppeb kolmandat korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega. TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin


TULImusta auhindamise järel toimub PROTO avastustehase suures saalis networking üritus, kus kostitatakse tervitusjookide, suupistete ning muusikaga. 


---------


Our vision and idea behind Making Sense is to raise the level of excellence in the marketing field. The conference brings together top talent from all over Europe, from acclaimed agencies and renowned brands.


This year’s Making Sense is a two-day event for the first time. The first day will focus on inspiration, creativity, and hot topics in the world of marketing that help to be successful in a new market. 


The second day’s focal point will be efficiency: the stage will be dedicated to data, sustainability, and creativity. International speakers will come from the most talked-about brands as well as top agencies – because it’s the joint effort of agencies and clients that will take the industry to the next level! 


The ticket includes lunch, coffee breaks and the award ceremony of the effectiveness competition TULImust which will be held at the end of the first day, followed by  a networking event with welcome drinks, snacks and music. 

Ratastooliga ligipääsetavus: Jah
Loe veel

Arve saamiseks kirjutada / For invoices please contact abi@piletikeskus.ee. 

TULI liikmetele kehtib soodushind 225 € + km / Price for the members of the Estonian Marketing Association 225 € + km.

(Üli)õpilastele kehtib soodushind 225 € + km / Price for students 225 € + km.

Pileteid tagasi ei osteta ega ümber vahetata / The tickets are non-refundable or exchangeable. 

 


Ürituse ajakava/line-up

NB! Esinejate nimekiri täieneb / The line-up is being completed. 

🔥 Mathias AppelbladSEB Panga globaalne loovjuht / Global Creative Director, SEB

🔥 Selim Ünlüsoy - Globaalne AI juht, LePub / Global Head of AI, LePub

🔥 Erica TerranovaKasvuturunduse juht, Moomin Characters / Growth Marketing Lead, Moomin Characters

🔥 Kaarel OjaTegevjuht, Quantitas Innovation / Managing Director, Quantitas Innovation

🔥 David BeckettPitch-koolitaja, Best3Minutes / Pitch Coach, Best3Minutes

🔥 Johan Smit - Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht, PMA / Managing Director, PMA


Uksed avatakse kell 10:30

Jälgi meid


Hind:
279.75 € - 335.70 €

Arve saamiseks kirjutada / For invoices please contact abi@piletikeskus.ee. 

TULI liikmetele kehtib soodushind 225 € + km / Price for the members of the Estonian Marketing Association 225 € + km.

(Üli)õpilastele kehtib soodushind 225 € + km / Price for students 225 € + km.

Pileteid tagasi ei osteta ega ümber vahetata / The tickets are non-refundable or exchangeable.