TULI Making Sense konverents 2024
In English below
Meie visioon on üheskoos tõsta valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest.
Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele, jätkusuutlikkusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele!
Making Sense toimub PROTO avastustehases, mis asub ajaloolises sadamalinnakus Noblessneris.
TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks.
Making Sense’i esimene päev lõppeb kolmandat korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega. TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin.
TULImusta auhindamise järel toimub PROTO avastustehase suures saalis networking üritus, kus kostitatakse tervitusjookide, suupistete ning muusikaga.
Konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit.
Kolme majandusaasta peale on igal ettevõttel õigust taotleda kuni 300 000 eurot vähese tähtsusega abi (VTA). Konverentsil osaleva ettevõtte kohta arvestatakse kuni 600 eurot VTA-d, mis läheb 300 000 eurost maha (kui ühest ettevõttest on mitu osalejat, siis nimetatud VTA summa sellest ei muutu). Loe rohkem.
---------
Our vision and idea behind Making Sense is to raise the level of excellence in the marketing field. The conference brings together top talent from all over Europe, from acclaimed agencies and renowned brands.
This year’s Making Sense is a two-day event for the first time. The first day will focus on inspiration, creativity, and hot topics in the world of marketing that help to be successful in a new market.
The second day’s focal point will be efficiency: the stage will be dedicated to data and creativity. International speakers will come from the most talked-about brands as well as top agencies – because it’s the joint effort of agencies and clients that will take the industry to the next level!
The ticket includes lunch, coffee breaks and the award ceremony of the effectiveness competition TULImust which will be held at the end of the first day, followed by a networking event with welcome drinks, snacks and music.
The conference is co-financed by the European Union.
Within three financial years, every Estonian company has the right to apply for up to 300,000 euros of state aid. For one company participating in the conference, up to 600 euros of minor aid is calculated which is reduced from those 300,000 euros. Read more.
Event timeline/line-up
Making Sense konverentsil esinevad / Keynote speakers of the Making Sense conference
🔥 Michael Corcoran - Ryanairi endine sotsiaalmeedia ning loovsisu juht; juhtivpartner, Frankly / Former Ryanair's social media and creative content manager; leading partner at Frankly
🔥 Mathias Appelblad - Forsman & Bodenfors endine juhtiv loovpartner; hetkel SEB Panga globaalne loovjuht / Ex Senior Creative Partner at Forsman & Bodenfors, currently the Global Creative Director of SEB
🔥 Selim Ünlüsoy - Globaalne AI juht, LePub / Global Head of AI, LePub
🔥 Erica Terranova - Kasvuturunduse juht, Moomin Characters / Growth Marketing Lead, Moomin Characters
🔥 David Beckett - Pitch-koolitaja, Best3Minutes / Pitch Coach, Best3Minutes
🔥 Eva Bodecker Thunborg - Mediaplus Nordic tegevjuht / CEO Mediaplus Nordic
🔥 Ricardo Cuilenheim - Insight, Effectiveness & Growth valdkonna juht, Norra Dentsu / Managing Director of Insight, Effectiveness & Growth, Dentsu Norway
🔥 Johan Smit - Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht, PMA / Managing Director, PMA
🔥 Ary Ganeshalingam - Change Please globaalbe turundusjuht / Global CMO of Change Please
🔥 Kirk Johnsen - Agentuuri juht ja brändi konsultant / Agency Leader & Brand Consultant
🔥 Kadri Tirs - Initiative Eesti turu-uuringute spetsialist / Initiative Estonia market research specialist
🔥 Trym Sigurdsen - Knowit, juhtimiskonsultant / Management Consultant at Knowit
🔥 Mesut Sakal - Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse Ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor, Kantar Media / General Manager, CEE & Middle East, Media Division at Kantar Media.
🔥 Kaarel Oja - Tegevjuht, Quantitas Innovation / Managing Director, Quantitas Innovation
🔥 Andreea Wolter - Toote- ja äriarenduse juht, Mediaplus Realtime / Product & Business Development Director, Mediaplus Realtime
🔥 Eleonora Šeimiene - Tegevjuht, HUBEL / Founder and CEO, HUBEL