Making Sense konverents

Thu 03.11.2022 | 10:00

Making Sense – jätkusuutlik ja efektiivne turundus

3. novembril 2022 kell 9.30-18.00

TULI visioon ja mõte on üheskoos tõsta oma valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest.

Tänavune Making Sense võtab oma fookusesse efektiivsuse – räägime andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja loovusest. Making Sense toimub hubases Erinevate Tubade Klubis, Telliskivi loomelinnaku südames.

Programm:

9.30 Saabumine, hommikukohv

10.00-10.30 Stephan Loerke – CEO, World Federation of Advertisers (WFA)

Teema: “Making Sense of Global Brand Missions”

Mida tähendab olla jätkusuutlik ja eetiline turundaja? Sellest räägib WFA juht Stephan Loerke, kellel on au oma ettekandega konverentsile hoog sisse lükata. Ta avab WFA näitel reklaamitööstuse kõige pakilisemaid probleeme, alates kaubamärgi turvalisusest kuni mitmekesisuse, kaasatuse ning kliimamuutusteni. Stephan jagab näiteid ja mõtteid, kuidas bränditurundajad peaksid nende teemadega ühiselt tegelema.

10.30-11.10 Monika Martinsson – CPO and Co-founder, Deedster

Teema: “Data-driven Climate Action and Individual Impact”

Kliimamuutust nähakse praegu ühiskonna suurima ohuna. Mida me saame selle vastu teha ning kas see tõesti loeb, kuidas me kõik individuaalselt käitume? Millist rolli saavad ettevõtted ja institutsioonid ses olukorras mängida ja miks on oluline, et nad jätkusuutlikkuse eest seisaksid? Monika räägib oma esitluses, kuidas olla klientide ja töötajatega ühel lainel, kasutades andmeid ja käitumisteadust, liikudes samal ajal jätkusuutlikuma maailma suunas. 

11.10-11.30 Paus

11.30-12.10 Hugues Rey – CEO, Havas Media Belgium

Teema: “Discover the New Marketing Reality”

Turunduses ja kommunikatsioonis otsitakse tähendusi ning see toob kasu kõikidele osapooltele: tarbijale, ettevõtetele ja nende töötajatele, osanikele ning ühiskonnale laiemalt. Jätkusuutlikkus pole enam kõige suurem eesmärk, mille poole püüeldakse, vaid järjest rohkem liigutakse kõikehõlmava holistliku kollektiivse heaolumudeli suunas. Hugues viib meid oma esitluses näidete abil uude reaalsusesse.

12.10-12.50 Zuzana Kabelková – Strategy Director, Ogilvy – WPP, CEE/Germany/Nordics

Teema: “Time to Team Up: How to Make Sense Between the Data, Creativity and Sustainability?”

Meie valdkonda on tohutult mõjutanud viimased ebakindlad aastad. Kas me suudame olla efektiivsed ning ajakohased ses pidevalt muutuvas maailmas, mis vahel ei ole üldse loogiline? Zuzana näitab, kuidas strateegia on aidanud brändidel, klientidel ja agentuuridel jõud ühendada ning teha julgeid töid jaekaebanduses, finantsmaailmas ja mittetulundusühingutes. 

Ta tutvustab legendaarset Ogilvy Dove’i projekti, Tesco hiljutisi töid ning WPP ühiseid jõupingutusi. 

12.50-13.50 Lõuna

13.50-14.30 Lennart Hintz – Chief Transformation Officer, MediaCom EMEA

Teema: “From Guessing to Planning – Taking Better Marketing Decisions with Data-driven Insights!”

Lennart keskendub andmepõhisele turundusele, täpsemalt sellele, kuidas leida üüratu suurest andmehulgast õigeid vastuseid. Esitlus aitab sul andmetes orienteeruda ning õige tee leida, kasutades küsimusi “mis”, “miks” ja “kuidas”.

14.30-15.00 Emilie Toomela – Lifecycle Marketing Manager, Bolt

Teema: “That Escalated Quickly: How Marketing Automations Helped Bolt to Grow”

Emilie juhib Bolti globaalset turunduse automatiseerimise tiimi, mis on suunatud Bolti 110 miljoni takso- ja renditeenuste kasutajatele 45 riigis üle maailma. Tema tiim saadab aastas välja enam kui 4 miljardit automatiseeritud teavitust. Kogenud turundajana jagab ta nii õnnestumisi kui ka ebaõnnestumisi Bolti turunduses ning avab kaarte telgitagustest.

15.00-15.30 Paneel: Andrija Arro (Rimi), Annika Oja (Orkla) ja Patrik Kupenko (Mixd Meedia)

Teema: “Efektiivne ja jätkusuutlik turundus täna ning homme”

Paneelis on luubi all kohaliku turu praktilised näited efektiivsest ja jätkusuutlikust turundusest ning kiigatakse ka tulevikku. Keskendutakse andmekasutuse trendidele, uuritakse, kuidas efektiivsust mõõta ning mida peab agentuur tegema, et andmetega loovus kaotsi ei läheks.

15.30-16.00 Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer, Co-founder at United Imaginations

Teema: “Making Sense of Creative Superpowers”

Maailma saja kõige loovama inimese hulka valitud Jyrki toob lavale oma isikliku loo: hiljuti vahetas ta TBWA\Helsinki oma agentuuri vastu. Ettekandes julgustab ta turundajaid n.ö kohustuslikest kastidest välja piiluma ning unistusi püüdma. Ta soovitab kõigil oma väärtusi järgida ning kasutada oma loovuse supervõimeid selleks, et luua positiivseid muutuseid ning panna alus millelegi, mida saab päris enda omaks kutsuda.

TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. Selleaastane Making Sense’i päev lõppeb esimest korda toimuva TULImust konkursi auhindamisega.

16.00-16.15 Paus

16.15-18.00 TULImusta konkursi auhindamine

Lisainfo

Ürituse ruumides tuleb kanda susse - need on kohapeal olemas.

Ruumid asuvad 4. korrusel. Majas puudub lift. Saame pakkuda liikumisraskustega inimestele tuge. Kirjutage sel teemal info@turundajateliit.ee.

Read more
Sold out
Share: